• Suna acum:

Luni - Vineri ( 12.00 - 20.00 )

Ce este endodonția?

Termenul ”endodonție” provine din limba greacă, și este format prin alăturarea a două cuvinte ”endo” (înăuntru) și ”dontia”(dinte), așadar endodonția se ocupă cu tratamentul afecțiunilor din interiorul dintelui, mai exact cu afecțiunile pulpei. Endodonția este specialitatea medicinii dentare care se ocupă cu prevenirea, diagnosticarea și tratamentul patologiei pulpare.

Care sunt urmările netratării unei afecțiuni endodontice?
Nerealizarea tratamentului va determina în timp o agravare a patologie, distrucția țesuturilor dure și a țesuturilor de susținere va continua având drept rezultat pierderea dintelui. Pe parcursul avansării leziunii durerea se va putea intensifica sau nu; însă probabil cel mai important dezavantaj al nerealizării la timp a tratamentului endodontic este reprezentat de posibilitatea extinderii infecției la nivel osos unde va putea determina distrucții importante și apariția a numeroase complicații.

Va fi necesară efectuarea unor radiografii dentare?
Orice tratament/ retratament endodontic, necesită efectuarea a cel puțin 2 radiografii: înaintea începeri tratamentului, în urma finalizării tratamentului; însă în cazurile cu un grad crescut de dificultate va putea fi necesară efectuarea unui număr mai mare de radiografii.

ADRESA

Aleea Gorunului nr. 12 Complex Micro 17 GALATI