• Suna acum:

Luni - Vineri ( 12.00 - 20.00 )

Profilaxia

Profilaxia dentară este cea mai simplă și accesibilă metodă de tratament. Profilaxia constă dintr-un set de proceduri care au ca scop prevenirea apariției cariei dentare și a bolii parodontale. Mai mult, profilaxia previne și evoluția acestor afecțiuni odată ce ele au apărut.

Metode de profilaxie recomandate:
Igiena orală este cea mai importantă metodă de profilaxie. Placa dentară se acumulează pe suprafața dinților după fiecare masă. Dacă nu este îndepărtată prin periaj activ, aceasta se va calcifica transformându-se în tartru dentar.
Controalele periodice sunt foarte importante pentru menținerea sănătății orale. Multe afecțiuni orale evoluează fără dureri mai ales în fazele inițiale; așadar, pacienții nu sunt conștienți de apariția lor până în momentul în care au progresat deja semnificativ.
Detartrajul reprezintă procesul de îndepărtare a tartrului și plăcii dentare folosind instrumente de mână sau aparate specifice de detartraj sonice sau ultrasonice.
Periajul profesional are ca scop îndepărtarea plăcii dentare ce a mai rămas după detartraj, precum și a diverselor pete sau colorații de pe suprafața dinților. Periajul profesional este realizat de medicul dentist cu ajutorul instrumentelor mecanice.
Sigilarea șanțurilor și fosetelor preîntâmpină stagnarea microbilor și a plăcii dentare.
Reducerea consumului de zaharuri și alimentele bogate în carbohidrați care sunt o sursă foarte bună pentru bacteriile din placa dentară.
Fluorul este un mineral care ajută la întărirea smalțului, pe care îl face mai rezistent la acțiunea cariilor.
Fumatul sau mestecatul tutunului și consumul de alcool influențează negativ sănătatea orală. Fumatul favorizează decolorarea dinților și stimulează acumularea plăcii dentare. În cazul fumătorilor, crește riscul apariției gingivitei, paradontozei și a cancerului oral.

ADRESA

Aleea Gorunului nr. 12 Complex Micro 17 GALATI